lördag, november 17, 2007

Ja, det senaste beslutet jag har tagit gällande min arbetssituation är att jag ska söka en tjänst i Växjö. Skulle jag bli erbjuden denna tjänst har jag en väldigt bra anledning att köpa mig en bil! En alldeles egen! En liten bil, som man kan fickparkera med jättelätt, men eftersom den är så liten så behöver man inte fickparkera utan man kan köra in! Pendlandet kommer ju inte bli superkul i så fall, men eftersom jag får bo lite hos mamma o pappa ska det nog gå bra. Det är mest det osäkra jag inte gillar nu, vet inte från vecka till vecka var jag ska jobba, om jag ska jobba. T ex ska jag kanske till Mora på tisdag. Men det får jag inte reda på förrns på tisdag. Gäller att ha resväskan färdigpackad med andra ord!
Sen får jag ju räkna med att inkomsten sjunker med 10 000 kr/månad. Inte roligt.

Jag ska oxå köpa mig en egen dator, så jag kan blogga lite riktigt. Nu är det ju mest meterlånga inlägg, men det är inte heller så många som läser så ni får stå ut! :)


Usch vad jag ogillar när det är kallt!

Har tränat duktigt denna veckan, stolt! Har begär efter chips just nu bara... nåja jag får nöja mej med den drickbara Yoggin jag har i kylen...


Patientkollardags!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du... vi har ju pratat om det där - vi vet ju PRECIS vilken bil du också ska skaffa!!!
Jag kan erbjuda mig att träna fickparkeringar med dig! Jag är en fena på det! (Med liten bil alltså... skulle aldrig göra det med en stor Volvo eller nåt...)