lördag, mars 01, 2008

Oj vad vi har burit, burit ner och burit upp.. Mamma och jag har städat, besiktningen gick jättebra, han tittade inte ens runt: "det här syns att det är proffsigt gjort". Hehe, mamma var ju med! Allt har faktiskt gått jättesmidigt, tack alla som hjälpte till!
Jag har typ packat upp sju lådor, har hur många som helst kvar.. Lägenheten är helt underbar, jag har verkligen världens största utrymme i gardroben, jag kan gömma ALLT därinne! Mej själv oxå om så skulle önskas!

Det är så härligt att vara på plats!

Fördelar med att bo där jag bor:
1. Jag har gångavstånd till stan

2. Jag har gångavstånd till jobbet
+ massa andra fördelar.
Nackdelar:
1. På vägen hem från jobbet går jag förbi Oxgrillen. Man är hungrig när man går hem från jobbet. Jag kan lätt se vart detta tar vägen!


Ena dagen är det strålande sol. Nu regnar det igen. Hoppas mars är över snart!

Idag ska vi fira Jonas, det brukar alltid bli otroligt god mat och jag är även otroligt sugen på vin, så håll tummarna!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Välkommen till stan!
Vilken otroligt mysig lya du hade turen att få tag i!
Hoppas du fick lite vin hos svågern.
Jag ska börja kolla in min almanacka nu så får vi stämma av när det kan passa att jag kommer över med en pava!
Kram!!!