torsdag, november 20, 2008

Intressanta diskussioner jag haft under kvällen:

Systerdotter: Vad heter min bjoj?
Jag svarar.
Systerdotter: Vad heter min systej?
Jag svarar.
..osv med typ allt som finns
Jag: Vad heter din moster?
Systerdotter: Emil?
Nej.
- Farfaj?
Nej...

Söt systerdotter fiser ljudligt.
Systerdotter: Fiser du?
Jag (något förvånat): Nej?
Systerdotter till sin bror: Fiser du?
Storebror: Nej
Systerdotter till mig: Du fiser!
Jag: Nej det var ju du!
Systerdotter: Neeejjjsch!!

Systerdotter sjungandes: "Tänk va fojk kulle gå å gapa oompa oompa fajjeralleja" upprepat typ 27 gånger.
Jag: Har du hakat upp dej?
Systerdotter: Va?
Jag: Har du hakat upp dej?
Systerdotter: Va?
Jag: Har du hakat upp dej?
Systerdotter: Va?
Jag: Du har hakat upp dej!
Systerdotter: Neeeejjsschh!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha vad roligt du har haft ikväll.
kramiz
Doris

Anonym sa...

Älskling!...ja vet inte om vi ska ha några barn! Du kan ju inte handskas med dem!