onsdag, augusti 12, 2009

Solen skiner!

Oj vad jag har varit ledig, ledig i fredags, party på kvällen, jobbade iofs lör kväll men sen party igen, ledig söndag, ledig måndag och nästan ledig tisdag oxå, jobbade natten! Och nu har jag två nätter kvar, sådär kul men det går faktiskt riktigt bra. Denna natten var bra så det kommer väl mycket nu, brukar jämna ut sig, men man får ta en patient i taget!
Hade riktigt roligt i lördags, dansade järnet.
Och i måndags var jag och mina söta syskonbarn på bio, kollade Ice Age 3. Brorsan hängde oxå på, disney/pixar rules! Sedan sov barnen över hos mig, väldigt mysigt.

Börjar ha lite nedräkning till Sydamerika nu, inte så himla jättelångt kvar! Iiiihhh!!

1 kommentar:

Tizzel sa...

Du jobbar mycket - och partajar mycket!!! Och så hinner du gå på bio med syskonbarn också...
Du är flitig du!!!
När åker du iväg???
Vill ha en träff innan dess!!!
Kram!