söndag, juni 20, 2010

Bröllop vs Akuten

En del fick sitta och njuta av bröllop igår. Andra fick se intåget i kyrkan och sen ta hand om alla som helt plötsligt, i klunga, bestämt sig för att köra av vägen eller av annan anledning besöka akuten. Kaos är väl ordet man söker skulle man kunna säga.
När jag äntligen fick åka hem var det en vinare som gällde och sen gick Marléne o jag ut och dansade! Svinkul!

Idag var det lugnare på jobbet, skönt!

Imorgon ska jag och syster dricka vin ihop med vår underbara vän, kanske kanske blir det lite skvallerprat oxå...

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Missade du bröllopet alltså???? Jag hoppas verkligen att du fick se sammandraget igår då åtminstone!!! Det var ett FANTASTISKT bröllop!!!! Jisses som jag grät!!!

Vi ses snart!!!! Härligt!!! Puss & Kram!

Jessica sa...

Japp kollade lite på sammandraget, fick se talet iaf. Hade lite tårar i ögonen sen ja.. :)