onsdag, november 03, 2010

SAW

Man kan se otäcka filmer på tv. Sedan kan man gå på bio och se det jättestort. Sedan kan man även välja att se det i 3D. Vi får se hur det går. Nu är jag mest sugen på godis. Hoppas jag hinner äta lite innan tarmar börjar flyga emot en. Klart jag gör, är ju massa reklam innan!!

Fixat till frillan idag, skönt!
Vädret har varit grått. Sjukt grått. Har tvättat typ halva min garderob. Nä inte riktigt, men det var en del. Så nu luktar det sköljmedel i min lägenhet. Och värmeljus. Ja mamma jag släcker dom när jag går ner o hämtar tvätt! Hoppas du blev fin i håret!

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Hur var saw i 3-D. Den skulle visas på bio i usa på halloween. Har kollat på saw 6 ikväll.

Roligt med nya inlägg, keep up the good work.
Ska du till Polen im 5/11, har kompisar som ska med Polenfärjan im.
Hoppas du får det bra iaf.
kram kram