onsdag, mars 23, 2011

Ljuvlig dag

Body Steppat. PUH! Svettigt är bara förnamnet, shit att man bara kan svettas så! Det är så jädra roligt! Som belöning har jag ätit fisk o potatis med creme fraichesås o kokta morötter. Sjukt gott.

Lunchade med mamma, uppdaterat ditten o datten, mycket trevligt, som vanligt!

Inhandlade ett par fruktansvärt snygga jeans. Dyra som fan men hade ju presentkort! Mycket najs. Tack familj som gett mig presentkort!
Var inne i affären för typ två veckor sen och provade. Idag när jag gick in och gått nåt varv dök snubben som jobbar där fram: "såg du dom nya jeansen där som vi fått in? såna fickor du gillar, vad var det för storlek du hade nu, 26?" Antar att jag helt enkelt är lätt att komma ihåg.
Eller så var jag skitdryg sist, provade alla jeans dom hade men tyckte inga var fina nog..
Men dessa! Vår here we come!

Inga kommentarer: