söndag, april 24, 2011

Sol sooool

GLAD PÅSK!



Även fast den nästan är över, men ändå! I torsdags firade vi syster, först trerätters och sedan blev det en surprise där hemma där alla hennes polare hade party. Mycket trevligt!



I fredags bjöd mamma på fantastiskt god lammstek med en lika god dessert, se bild nedan. Och igår fick jag jobba kväll, brorsan undrade vilka som söker påskafton liksom, jag kan säga att ja, dom flesta tydligen! Hade att göra hela hela em och kvällen, men ändå kontroll. Ungefär exakt kl. 21 smällde ambulanserna in samtidigt med dåliga patienter, undrar hur natten gick..

I vilket fall, jag missade påskmiddan men mamma hade gjort superfina matlådor till mig så jag fick påskbuffé jag oxå! Och kommer äta det idag med, för det var rätt mycket mat.



Nu sol på balkong!




Inga kommentarer: