fredag, juni 14, 2013

Betydelse oklar

Drömde inatt att jag skulle skjuta luftpistol. Jag har aldrig gjort det tidigare. Men jag fick min pistol, laddade (här är det hela lite oklart då jag verkligen inte laddade med luftpistolsammo men skit i de) och började leta efter vart jag skulle skjuta. Vi var för övrigt i en oerhört stor byggnad inte helt olik en lada fast mycket med modern med massa saker överallt. Och högt i tak.
Det jag skulle sikta emot, fick jag förklarat, var en liten liten ljusglimt, inte helt olik en stjärna, som fanns någonstans i luften. (man hade fått till denna ljusglimt genom att skjuta ett hål i atmosfären. Logiskt.)
När jag väl hittade den sköt jag, men sen försvann den, och då fick man leta runt.
Jag var jättedålig på att hitta den.
Det var inte alls kul.
Så det ska verkligen bli spännande till vintern då luftskyttet drar igång!

Inga kommentarer: