fredag, augusti 02, 2013

Joråsåatte..

Tecken på att din (tillfälliga) frisör inte riiiiiktigt känner dig:

Hon säger "säg till om jag luggar dig" när du sitter med tårar strömmande ned för kinderna.
Hon säger "lita på mig" när du säger "nja jag tror ändå att jag vill.."
Hon väljer en hårfärg inte alls lik mörkbrun. Som du vill ha.
Hon säger, när hon fönar ditt nyklippta hår, "ja jag taggade faktiskt till det lite här" och menar din virvel som mer än gärna står rakt upp, utan hjälp av tilltaggning.
Hon tar handen, trycker den emot din virvel, och rufsar till det riktigt ordentligt, med resultat att det står rakt upp, och säger: "tycker du kan locka till det här så det blir lite volym här bak".

Jo jag är nöjd, men känner mig gör hon inte. Har sjukt spända axlar fortfarande.
Trauma.

Inga kommentarer: