torsdag, februari 07, 2008

Det är verkligen så tråkigt att packa!! Det går ju inte att hålla rent i lägenheten, speciellt inte som jag är expert på att packa fyra lådor samtidigt, vilket innebär att jag sorterar tretton olika högar på en gång, vilket därmed leder till att jag har papper, snören, pennor, böcker, kataloger, pärmar, kort osv över precis HELA golvet!
Det positiva är ju att jag slängt imponerande mycket skräp! Att det fick plats så mycket i mina lådor, det kunde man inte tro!
På söndag går första lilla flyttlasset, sen är det den 27'e som gäller. Kanske bäst att ringa tjejen som bor där nu och se till att hon verkligen tänker vara ute då.. Annars får jag väl bo hos höna.. hon har ju mycket plats, själv som hon är där i laggårn!


Herregud melodifestivalen börjar på lördag, det är ju inte sant! Igen!! Det är ju inte alls längesen!! Tror inte jag ska se det dock, får se.

Ska på utbildning imorgon, egentligen för AT-läkarna men vi får följa med. Snällt va? Ingen som bryr sig om oss ändå... haha nädå, så illa är det inte. Alltid.

Jag vill komma in i min nya lägenhet nuuuu för jag vill planera allt jag ska köpa för att inreda!! Nu ska det bli lite snygga grejer har jag tänkt, ni vet fina vaser och sånt! Och upp med foton på väggarna och tavlor, i sovrummet har jag en jättevägg att fylla ut!!
Vill flytta nuuuuu!!!

Snart är det vår!
Jag hörde vårfågel igår!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman
Jag har fått schemat och är ledig den 27:de, så nu kan du räkna med ett par händer till. Vem vet jag kanske försöker sabotera flytten;-)

ha det bäst

Anonym sa...

När man flyttar visar det sig hur mycket damm man egentligen har omkring sig... Skrämmande insikt!!!
Har du tagit reda på vad din nya adress är nu då? Messa mig så jag vet vart jag ska komma med inflyttningsblomman!!!!
Kram på dig!
Vi hörs!