tisdag, juni 03, 2008

ÅÅhh va jag tycker jag är fin i grön ambulansutstyrsel! Kände mej hur cool som helst i min outfit (speciellt den lilla rundan på stan då folk såg mej), och sköna kläder var d oxå!! Till skillnad från dom konstiga brallorna man får ha annars! (inte många i sverige som har en kroppsform som dom i Brasilien!!) I alla fall började dagen bra med två prio 2 larm, men sen efter halv elva fram till fyra då jag gick hem var det helt stiltje, ingenting! att göra. NADA!
Det enda jag kunde göra var att helt enkelt sitta och begrunda det faktum att jag satt o pratade med en himla massa ursöta ambulansare, och jag menar, det kan jag ju liksom leva med! Summa summarum: en inte helt bortkastad dag!

Ikväll har vi haft klinikträff, verksamhetschefen gick igenom besparingar vi kan vänta oss och annat tråkigt. Därefter fick vi äta, och även ett glas vin till maten! Vilket var bra då en av dom som var med körde bil så då fick jag även hennes glas! :) Sen åkte dom hem tidigt så det slutade med att jag satt med ambulansare (bara boys) och lyssnade på deras historier. Tur man inte är finkänslig liksom!! Men roligt!

Och nu sitter jag här, lite halvmysig och väntar på lördag, då blir d P A R T Y ! ! ! Eller hur doris!!

För alkohol löser inga problemas, men det gör inte mjölk heller!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

PARTEJ
Jag ser så framimot lördagkvällen.
Vadå att alkohol löser inga problem, inga djupa kanske men några tillfälliga;-)
Puss o kram

Anonym sa...

Ska det där kallas jobb det du gör??? Det känns som om du bara går runt och har det bra och hur roligt som helst hela tiden ju!
Sitta och titta på och prata med en massa "ambulansare"... *fnyser*
;-)