onsdag, juni 18, 2008

Inne på nattjobb nu, en avklarad och två kvar. Var lungt igår så d kommer väl i natt. Alla fulla fotbollssuportrar ska väl bada i fontänen eller nåt.. Vaknade av någon märklig anledning prick klockan ett idag, var tvungen att kissa vilket inte alls är konstigt. Däremot brukar jag alltid somna om direkt men icke! Klarvaken! Tillslut gav jag upp, gick upp och åt, kollade en film och seeen kunde jag somna. Men då blev d ju helt fel med klockan, ingen bra sömn alls. Jaja, börjar väl bli gammal.. Appropå det är d nog dags för lite mer köttfärssås nu!

Syrran var här i måndags med barnen, kladdkaka tillfället till ära naturligtvis. Sommarlov har dom, skitungarna! Tänk om man kunde få det igen! Eller vänta nu, det har ju syrran!! Fusk..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Hur har du det?
Syrran iväg låååångt bort... och kladdkakan är ett minne blott!
Gör som jag - häll upp ett glas vin!
KRAM!
(Ska vi ta och klämma en vinare på min "balle" = balkong när syrran är tillbaka???)