måndag, juli 14, 2008

Jag ska till London!! Ojoj så kul det ska bli! Hoppas jag.. bara jag hittar till Sam i Kensington så ska d nog gå bra! Ska vara där i två dagar sen åker vi till Liverpool för trettioårsfest! Kan aldrig sluta bra, britter å sprit ni vet... Och oj vad jag ska leta kläder!! Helst billiga kläder..

Midsommar har det varit, var hemma hos mamma o pappa med farbror och ea. Jättemysigt, väldigt god mat och väldigt rolig fyrkamp. Jag vann inte. Det gjorde mamma o pappa. Dom hittade även på grenarna. Hmm..

Jag har varit på punkrock-festival i Göteborg! Hur roligt som helst, Millen, Bad Religion, Tiger Army, No fun, Randy.. ja jag har upptäckt en underbar värld med glad musik! Absolut spöregn när vi kom dit. Verkligen ösregn. Efter en stund insåg jag att jag var tvungen att köpa den dyraste bit plast jag nånsin köpt. Fem minuter efter jag betalat försvann alla moln förvånansvärt fort och det blev strålande sol. Naturligtvis. Men nu äger jag en stor bit gul plast iaf..

Annars har det varit en tråkig vecka på akuten, mycket jobbiga olyckor. Hoppas det blir bättre nu.

SEMESTER PÅ MÅNDAG!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt med London, man kan köpa så mkt kläder att man slipper betala övervikt;-)
kramar
utvilad o avslappad
Doris