torsdag, september 18, 2008

En redig tjej reder sig själv! Mina cykeldäck var jobbigt dåligt fyllda med luft, speciellt det bakre. Så vad gör man? Nej, jag har ingen cykelpump. Man tar cykeln till nån slags bilservice, går in, ser snäll ut och säger att man behöver luft till cykeln. Fixat! Inte några problem alls!
PLUS att jag faktiskt tog mej tid till att ta med mej en skruvmejsel ner till cykeln och skruvade fast sadeln, som av någon anledning satt alldeles löst. Mycket märkligt.

I tisdags var jag och Ida o Emma o testade Salsa, jätteroligt! Inte alls speciellt sexigt men ändå roligt! Och i onsdags buggade vi oxå, riktigt danstjejer! Och det ännu mycket roligare! Så nu har jag ett fritidsintresse, jay!!

Stressigt på jobbet idag, men roligt. Har börjat gå på kirurgen nu, äntligen!! Så mycket onda magar att klämma på! Kul kul!
Och en höstfest ska vi ha oxå! Vår briljanta festkommitté (jag ida o emma) har planerat en i januari. Blev lite förskjutet men ändå!
PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utanför cykelaffären på Sandgärdsgatan står en tryckluftsslang. Där brukar jag pumpa mina däck. :)
/kusin Lina

Rosita sa...

Låter ju lite skumt det där... "Mycket onda magar att klämma på! Kul kul!" Haha..
Men kul att du tycker om ditt jobb! :-)