onsdag, oktober 08, 2008

Shit va trött man blir ändå av att underhålla tre ungar! Men roligt är det! Och dom är ju ganska underhållande själva så det blir inte så jobbigt, mest ljudnivån man som ickeförälder inte är van vid..

Kan ju konstatera att mitt försök till att hålla i pengarna misslyckades. Det gick ut på att börja skriva upp allt jag köper. Vilket funkade utmärkt första veckan då jag inte köpte knappt nåt jag inte behövde. Idag gick jag så på stan, och tyckte att det var alldeles lämpligt att belöna mej för min föregående vecka. Således plus minus noll om man drar ut det på två veckor! (verkligen jättefin kofta som jag köpte, och jag behövde faktiskt nya örhängen! Och om jag hade köpt skorna jag blev kär i, och som faktiskt skreeek efter mej, hade jag varit mycket mer på minus!)

Inga kommentarer: