tisdag, december 02, 2008

Vilken underbar helg jag hade! Galna narkosmännskor i Karlskrona men galet roligt var det oxå! Partajat i dagarna två, mådde nog oförskämt bra i söndags med tanke på det men man bygger ju upp toleransen liksom! Tur att Doris o jag är exakt likadana! PUSS sötnos!!


På torsdag ska jag få äta julbord med jobbet, tänk att dom har råd med sånt, och på lördag med familjen! Ser nog fram emot lördagens mat ganska mycket mer.. Ska bli gott med mat iaf!


Imorgon blir det julbak! Skyller på att jag ska va barnvakt.. Ungarna har ju lärt sig att vi alltid bakar så nu förväntas det liksom att ingredienserna finns på plats!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt med julbak. Jag ska oxå äta julbord med jobbet imorgon, fast vi blir inte bjudna!!!
Tack själv för en rolig helg=)
Vad menar du galna narkosmänniskor, jag förstår inte vad du menar;-)
Puss o kram
Doris