torsdag, april 09, 2009

Resan dit

Började min lilla semesterresa med att bli skjutsad till tåget av mamma o pappa. Anlände till Malmö lör kväll, skulle sova hos Niinas kompis eftersom mitt flyg gick så tidigt på morgonen. Jag har aldrig träffat honom. Väl i Malmö talar han om att han inte skulle va hemma men hans lillebrorsa som oxå bodde där skulle vara det. Ok.. Om jag hade haft åtminstone något att prata om med hennes kompis så hade jag absolut ingenting att prata om med hans brorsa! Och ingen tv hade dom. Så jag satt där på rummet och väntade på att bli trött och han satt i ett annat rum med sin dator. Halvkul..

Nåja, upp kvart över tre, tåg över bron, flyg till Paris och här började det.. Herregud mellanlanda aldrig i Paris! Dom har inget system överhuvudtaget vad gäller smidighet. Två timmar hade jag på mej och det var jädrar precis att jag hann kissa. Men alla andra var precis lika stressade som jag så jag var iaf inte ensam!
Lång flygresa över Atlanten, mina hörlurar funkade inte så jag fick sitta o glo. Men man äter ju lite då och då så det gick det oxå!
Väldigt lycklig när vi landat då jag ser att det faktiskt är palmer överallt i Florida!!

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Hallå där!!
Förmodar att du är hemma igen nu då!! Välkommen tillbaka!! :-)
Ikväll blir det väl till att resa igen? Jag har putsat upp kvasten, och istället för att hänga på en ful kaffe-kittel så får det bli en bag-in-box!! :-)
Vi ses!!
KRAM o GLAD PÅSK!!!

Jessica sa...

Haha det gäller att va modern! Box är grejen helt enkelt!
Glad påsk till dig oxå!!
KRAM!