onsdag, maj 13, 2009

Har såna fina vänner!!

Slut. Jag är helt slut. Tränat. Är otränad. Det var kul i alla fall!
Haft Niina här i helgen, vi gjorde Växjö farligt, skitkul! Och jag kanske shoppade liiiite för mycket för att mitt bankkonto ska må bra men det var på rea! Så egentligen sparade jag ju pengar liksom...
Igår kom Doris hit, hon och jag och Emma drack vin och kollade på musik. Jag hejade på Vitryssland. Dom åkte ut. Shit happens..
Och idag har jag köpt skor! Var faktiskt tvungen, jag kan ju alltså inte gå barfota på bröllop!

Dagens roligaste syn: En kvinna i sån fin sjal snurrad runt huvudet. Mobilen inklämd mellan örat o sjalen. Tadaa: handsfree! Och vad fanns i barnvagnen hon körde? Shoppingpåsarna! Hehe..

Nu orkar jag inte skriva mer, måste vila mina stackars armar.

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Tack själv för en trevlig kväll och skoshoppingrunda. Självklart kan du inte gå barfota på bröllop!!
kram
Doris: stolt ägare till 2 nya par skor