måndag, maj 25, 2009

Me love shoes...

Om det skulle råka gå något rykte om att jag återigen råkat köpa fyra par skor inom loppet av två veckor så kan det vara sant, men ha då gärna i åtanke att jag faktiskt var tvungen att ha skor till bröllopet, och det andra paret fick jag till halva priset, och att jag sedan hittade drömskorna (se bild nedan) och även råkade hitta precis såna svarta sneakers som jag faktiskt behövde. Så alla inköp var högst motiverade.

För övrigt behöver jag bygga ut min skogarderob litegrann.

5 kommentarer:

Tizzel sa...

Jamen - det var ju HELT klart motiverat att köpa alla de fyra paren ju!!! :-D
Va´fin du va på bröllopet förresten!
:-)
Kram!

Rosita sa...

Haha :-) Sist jag köpte skor sådär bara spontant till mig var... Får se??? Nej, troligen inte på de sista fem åren :-D
Fast det är klart, Vilton fick ju ett par extra skor här om veckan och jag köpte ju nästan ett par foppa skor modell "cars" till Adrian bara för att de var så häftiga (Magnus hindrade mig)!
Räknas det? ;-)

Anonym sa...

Jag vet vem som får dina skor när du inte använder dem mer....!

Jessica sa...

Nej Rosita det räknas INTE :) Man måste köpa skor till sig själv!!

Anna Dora sa...

Visste inte att man behövde motivering till att köpa skor!!
Jag ska iväg idag o köpa en extra skohilla... undrar varför!
Vilken fin bild från bröllopet
puss