torsdag, juli 09, 2009

Life goes on

Liseberg var asroligt! Jag har såna underbara vänner! Det var fruktansvärt varmt men otroligt roligt. Ingen kexchokladvinst dock men livet går ju vidare..
Helgen jobbade jag, och har så gjort hela veckan. Vart massa tråkigt, är helt slut i huvudet nu. En dag kvar sen drar vi till Tylösand lör-sön. Ska bli verkligen hur roligt som helst! En stuga har vi hyrt, eller två, vi är åtta tjejer som ska partaja!
Men först ska jag jobba imorgon oxå, känns som att jag kommer slappa hela kvällen sen. Och läsa min nya bok. Och skulle jag läsa ut den så råkar jag ha fem stycken nya totalt. Spårade ur lite när jag beställde... läste en bok av Läckberg och ja.. den var bra.


Ska försöka koppla bort hjärnan nu och sova lite.

2 kommentarer:

Doris sa...

Vad trevligt med partaj i stugan;) jag ska jobba ihelgen. På måndag får jag storbesök.
Kram

Tizzel sa...

Hoppas nu ni får lite fint väder där på Västkusten också! Det blir liksom lite roligare då.
Tack för din söta hälsning!! <3