måndag, juli 27, 2009

Väntar med spänning på lönen...

Vilken daaag... stor olycka på morgonen, full organisation på akuten kan jag säga. Har jobbat fre lör sön och idag, ska vara ledig på lördag.. yay.. Imorgon jobbar jag 9.30-23. Trevligt. Många personal sjuka och jag behöver ju pengarna. Är verkligen helt slut nu, känner för att trycka i mig choklad.
Lånar syrrans bil nu när dom är på semester. Efter att nästan ha kört ihjäl min kära vän har det gått bättre, jag har liksom inte kört bil på flera månader så behövde lite träning.. Blir många små bilturer till affären, duktigt lyxigt med bil ju!

Hade en väldigt trevlig lördagskväll med Emma, vi drack vin, lyssnade på musik och drog sen ut och dansade järnet. Hur kul som helst!

3 kommentarer:

Tizzel sa...

Haha!! Där fick man vara med på ett hörn!! :-)
Man får se det positivt: Ska man nu nästan krocka, så var det ju iallafall trevligt att det var med dig!!! :-D
Tycker det verkar som om du har det lite för intensivt! Kanske borde jag komma bort till dig med lite chocklad??
Kram på dig!

Anna Dora sa...

Hej gumman, hörde rykten om att du jobbar jättemkt nu, jag förstår dej, sitter liksom i samma sits med behov av pengar. En sköterska som jobbar på akuten här skulle upp till er o jobba för NP, hon heter Marie ganska trevlig (iaf när vi satt ute o drack öl) Hoppas d börjar lugna sig lite hos er, tycker du ska unna dej mkt choklad=)
puss o kram

Anonym sa...

lart mycket