torsdag, februari 11, 2010

Drömtydning någon?

Att det ska vara så svårt att komma upp ur sängen på morgonen, jag förstår inte. Det är ju så jädra skönt att få somna om.. Sen blir man extremt mycket tröttare men det är nästan värt det.

Igår drömde jag att jag var iväg på resan, alla i mitt lilla gäng gick omkring i stan. Så börjar de följa efter en katt, lite dumt tyckte jag men följde motvilligt med. Så går katten in i ett hus med en lång korridor. Alla följer efter, jag går sist och muttrar att det kan vara farligt, katten kan ju typ anfalla någon. Så kommer de fram till en dörr som helt plötsligt öppnas. Ut stiger en stor man, som helt lugnt tar fram sin pistol och skjuter alla med ett skott! Utom mig som kastar mig runt hörnet. Jag springer ut, helt förstörd, och vet inte vart jag ska ta vägen! Ingen pratar engelska, jag kan ingen spanska och jag vet inte vad hotellet eller vägen jag bor på heter. Vaknar upp lätt stressad.
Lärdom? Ha alltid en liten lapp med hotellets namn på med dig i fickan när du är ute.

Inga kommentarer: