tisdag, februari 09, 2010

Fryst cykel

Lugn och mysig helg. Jag gillade Salems bidrag i lördags, tror på den låten, den var oxå lugn och mysig.
Tränade igår för första gången på tre månader. Kan knappt gå idag, har ont i precis hela kroppen. Kostar att ligga på topp! Hade bara min cykel varit i kördugligt bruk hade jag pallat ta mig till träningen lite oftare, nu måste jag gå. För att ni ska förstå att jag inte överdriver hur pass frusen min cykel faktiskt är, vänligen se följande bild:


Där nyckeln ska stoppas in är det ett mindre isberg. Samma isberg finns runt hjulens mitt samt runt växelanordningen. Frågan är väl om jag någonsin kan cykla igen. Kanske behövs lite service.. (hej pappa, läser du här..?)

Varit på samverkansutbildning idag. Full aula med landstingsanställda. Tydligen ska chefer, eller förlåt, ledare heter det visst, och personal samverka. Kommer inte riktigt ihåg hur men det avslutades med nåt om diskussion vs dialog. Oehört tråkigt faktiskt. Men det är ju bra att det läggs massa pengar på detta kan man känna.

Inga kommentarer: