onsdag, juni 01, 2011

Tripp till Mönsterås..




Kl. 08.50. Fikarast. Frukostbullar och kaffe.
"Någon som vill ha en liten jäger?" (sagt av icke namngedd familjemedlem) (inte pappa, han körde) (inte jag heller, eller bror) (syster var inte med)

Kl. 09.10. I bilen.
"Jag har vin med mig, någon som vill ha?" "Jag har öl oxå!"
Blev en underbar dag med massa blues och jazz på Mönsterås gator, en del öl, mer vin, minijägerflaskor och god mat! Rekommenderas: Bluesfestival i Mönsterås!

Väl hemma, lite smått berusad (...), messar Doris: "Kom hit!" Ja.. tänker Doris, jag gör ju inget särskilt, klart jag kommer! Bra utekväll, mycket dans, på kanske för höga klackar och soffläge på söndagen. Lyckad helg!!

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Blev ju en kanonkväll o kan ju bara instämma om de höga klackarna :-)