onsdag, augusti 17, 2011

Fint så fint!

Nu har mamma o pappa vart här och fixat till min lägenhet! Gardinerna är superfina och jag sover nu mera i en säng med sänggavel. Som min kära syster donerat till mig. Som hon även tyckte att jag kunde sätta ihop själv, det citat är inte så svårt slut citat.
Tja vi var tre som kämpade. Det räcker att jag säger så.
Thaimat äten och så även toast med kantarellstuvning! Mucho gott!

Dagens lärdom får nog ändå bli: ge inte skamlösa förslag till tjejen på krogen, plötsligt en dag kanske du är hjälpsökande på hennes jobb och då är det inte lika kul längre. För dig. För henne är det sjukt roligt.

1 kommentar:

mamma sa...

Ja, det var en trevlig kväll och kantarellstuvning ... alltid lika otroligt gott. Häftigt åskväder på väg hem, men idag fint igen.
kram mamma pappa