onsdag, mars 22, 2006

Jaha så har man då varit på läkarundersökning á 1650 kronor… I Malmö till råga på allt, precis som om jag hittar där?! Det gick faktiskt ganska bra, lite får man väl gå som en turist med kartan i handen och irra? Och skulle det råka stå nån snygg säkerhetsvakt på min väg är det väl helt ok att fråga honom om hjälp?? Tänkte väl det.. : )
Jag har inget konstigt på mina lungor, och jag hoppas att läkaren kryssade i ”normal” vad gäller mental status och intelligens, inte ”abnormal”…
Igår ringde dom från avdelningen jag har tänkt jobba på och intervjuade mig. Tre stycken via högtalartelefon. Nice! Så nervös! Allt gick bra ändå tills sista frågan.. Jag fick totalt hjärnsläpp och hela förra tentan var totalt utraderad från det organ som lixom ska lagra sådan viktig information. Skulle beskriva symtom på ett speciellt tillstånd och det gick ju som sagt inte så bra. Hoppas jag får jobbet ändå!

Puss!

Inga kommentarer: