torsdag, januari 24, 2008

Imorgon skrivs kontraktet på mitt nya boende! I måndags sålde jag min själ till landstinget Kronoberg.. många beslut nu!
Nattvard tycker jag låter som ett mycket bra förslag, det är ju ett måste nästan känns det som! ;)

Har haft ett par pass redan nu, mycket att göra, många patienter, men det är så kul! Jag har ett roligt jobb!

Grattis syrran till VG på matten!! Alla vi andra visste hela tiden att du skulle klara det, nemas problemas!!


Gick i korridoren på sjukhuset idag, snabbt gick jag, med två påsar blod i högsta hugg. Möter en kille, han försöker se lite viktig ut och jag känner igen honom som en läkare. Men han hälsar ju inte. Såklart. Däremot noterar jag att han liksom stryyyyker utmed väggen. Samtidigt märker jag att jag går där i superfart i mitten av korridoren, haha, jag kände lite att "här kommer jag - UR VÄG! " Stackarn, han försökte ju se lite nochig ut där, men då kan man ju inte fastna på tavlorna på väggen liksom...

Packa packa packa... den 27/2 går det bra att hjälpa till att förflytta det packade från Karlskrona till Växjö!

Inga kommentarer: