onsdag, januari 16, 2008

Lägenheten jag var å tittade på... det är nästan spikat min!!!!! Jag har inte skrivit på kontraktet ännu men annars är det bestämt! 1/3 får jag flytta in så bara att hoppas på att någon vill ha min lägenhet så jag slipper dubbla hyror!!
Jag tycker det ska bli så himla jättekul att flytta, men samtidigt får man ju lite ångest av att lämna bästis o pojkvän här... hoppas dom vill komma o hälsa på mej ofta!!

Nu ska jag bli bjuden på mat av min egen Doris! Det luktar jättegott!! Å tack för lånet av datorn gumman!! :)
PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var så god, det smakade ju lika gott som det luktade=)
Jag kommer ofta och hälsar på, Växjö ligger ju inte så långt bort. Det hade kunnat vara värre, Stockholm eller Göteborg.

puss o kram

Anonym sa...

Välkommen till stan säger jag!! Jag springer och köper en dunk vin så allt är klart för lite nattvard tills du kommer!! :-)