lördag, januari 26, 2008

Vilket härligt vinterväder vi har. Va kul att man bor i Sverige.. verkligen.. Tur att det inte blåser så hårt att taket typ lyfter. Lite roligt ändå är det det att iakta fåglarna som ihärdigt klänger sig fast på talgbollarna, det är riktiga karusellturer dom får pippina!

Kontraktet är skrivet, flytt blir den 27/2. Oh så bra!! Jobbigt att flytta men jag har gjort mamma glad och slängt en hel kasse med kläder! Jag får väl ändå erkänna att om dom har legat i en låda i förrådet i två år så är väl risken ganska liten att jag ska sakna just den tröjan..

Hur botar man akut godissug?
Svar: Bakar en kladdkaka!

Fyra av fem läkare håller med om att en av fem läkare är en idiot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Lite kul det där med fyra av fem läkare... !!!
Det låter som om du har börjat ta tag i flyttbestyren ordentligt. Jag har laddat hem det jag har lovat så allt är förberett för din ankomst!
Förstår att det känns konstigt att lämna några kvar därnere i Blekinge.. men jag är säker på att de inte kan hålla sig ifrån dig några längre perioder. Och du kanske har någon dag ledigt också ibland så du kan åka på visit?

Vill gärna höra dig berätta allt om hasch-psykosen. Det kan var intressant att höra. Jag har bara sett lite av marijuana och kokain påtända människor... men aldrig i någon psykos-fas. Och själv lär jag ju aldrig uppleva det heller eftersom jag inte nyttjar dylika produkter.

Kram kram!!!

Anonym sa...

DUMMA ungar. Tror att det är lite bättre att supa skallen av sej (hmmm låter bekant) än att testa dom hårdare drogerna.

Undrar när vi får riktig vinter här, snö som sitter, blå himmel, lite ljus i mörkret... låter som önsketänkande. Är duktigt trött på alla stormar nu.

Ha d bäst, vi ses på onsdag.
pusssss