måndag, januari 26, 2009

Arbetspartajet blev väldigt lyckat faktiskt! Alla hade skitskoj, utom chefen som gick runt och klagade. Och när jag tröttnade och sa till henne att lägga av skällde hon ut mej.. Proffsigt.. verkligen. Väntar mig ingen ursäkt heller, hon var så full så hon har väl glömt det. Eller förträngt det.

Haft en underbar helg hos doris! Lyckad fredag och lyckad lördag! Puss gumman! Och nästa helg är det Betnér som gäller, då ärar t.o.m. Caroline oss med ett besök yay!

Tränat idag.. jättetrött nu! Jobbat dag idag så det vart en tidig morgon. Time to nana snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen jag får vara med på ett hörn också... vad glad jag blir. Längtar faktiskt till helgen. Synd bara att du ska sova o jobba bort lördagen men några timmar ska vi väl kunna hålla dig vaken..hi hi hi..puss o kram från Carro

Anna Dora sa...

Go Betnér, så roligt d ska bli.
Vi satsar väl på sushi innan eller... perfekt mat, underbar underhållning o umgås med mina bästisar, kan det vara bättre?
puss o kram