torsdag, januari 29, 2009

Jag börjar verkligen få sömnproblem. Jag kan inte sova när jag lägger mig, har miljoner tankar i huvudet som snurrar och snurrar, jag blir tokig! Sen sover jag hela förmiddagen, kommer verkligen inte upp. Har tränat ikväll så nu är jag iaf trött, men så måste jag prata med Emma och hon kommer inte hem från jobbet förrns typ tjugo över elva. Hoppas jag! Vissa saker måste man bara prata om liksom!
Natthelg framför mig nu, tre nätter, får jag ju iaf sova ut ordentligt. Hoppas jag...

Har choklad i hela soffan snart, isländsk choklad är för svår att motstå, måste äta ALLT på en gång! Men hungrig är jag. I helgen ska jag göra spaghetti och köttfärssås. För det är jag värd.

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Tjingeling!
Nu har jag hittat tillbaka!
Tappade bort dig där ett tag när du "låste" sidan... men nu gick det tydligen fint igen!
Vill ha lite Islandstips av dig någon gång! Ska dit en sväng i april!
Varför sover du inte människa? Vad är det du ligger och tänker på?
Kram kram!

Jessica sa...

Jag tänker ju inte på någonting men ändå allt! Det är tydligen väldigt mycket som kan gå fel i mitt huvud! I alla fall kl 02 på natten :)