tisdag, februari 03, 2009

Blidde ju ingen köttfärssås inser jag nu.. hmm kanske ska bli dagens projekt?
Såg en underbar Betnér i lördags, han är så klockren och så jävla bra! Man får sig verkligen en tankeställare av vissa grejer han kör. Trevligt att få träffa flickorna igen, puss på er!
Jobbat tre nätter, lördagsnatten var riktigt körig! Fulla ungdomar är en sak, men aspackade är en helt annan, jisses liksom! Ta d lugnt! Och nej, det är aldrig ok att spotta, även om man är full!

Fick verkligen tvinga upp mig kl halv tio i morse, som att stiga upp mitt i natten nu ju. Hoppas så jag somnar ikväll, ska träna så borde vara trött..

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Jag såg honom (Betnér alltså) EFTER föreställningen!!! Då satt han nämligen och käkade sen middag på Piazza Teatro (stavning?) med sina kompisar! :-)

Jessica sa...

Va roligt! Han är ju söt också! :)