fredag, februari 13, 2009

Vinterkärlek

Cyklar hem från jobbet kl 23. Mörkt och kallt ute och snö överallt. Ganska mysigt faktiskt. Då kommer jag plötsligt ihåg då när man var 13 år och kär. Det bästa som kunde hända var ju att killen man var så jättekär i brottade ner en i snön när man var ute på rasten! Visserligen blev man lite mulad, men var det bara Han som gjorde det var det liksom helt ok! Mycket värre när det var någon av dom andra jobbiga killarna, det var inte alls kul.
Underbar stjärnhimmel ikväll. Får massa känslor när jag tittar upp dit. Det bästa med vintern är stjärnhimmeln.

3 kommentarer:

Tizzel sa...

Jag blev aldrig mulad av någon jag var kär i... :-( *suckar tungt*
Men jag gillar tonen i ditt inlägg! Det låter härligt och du låter glad!
Puss o Kram på Alla hjärtans dag!!!

Anna Dora sa...

Det man inte stått ut med bara för att det var killen man var lite kär i gjorde. Allt var ok bara det var han som gjorde det!!! Hur dumma är inte vi tjejer?
kram

Jessica sa...

Tur man har lärt sig!!