tisdag, februari 10, 2009

Ibland måste man trösta sig själv!

Började få ont i halsen igår. Du vet man har lärt sig känslan nu, den kommer krypande. Sedan mer och mer tjockt i huvudet för att till slut bli huvudvärk. Men jag tränade ändå!
På morgonen vaknar man, känner att jaha, någon har hällt en jävla massa glas-splitter i halsen på mig! Men man tar sig till jobbet, snattar honung och vatten, jobbar på, kollar tempen på eftermiddagen och jaha, feber oxå!
Så vad gör man??

1) Går och spontanshoppar ny väska och nya öronhängen på en rekordtid 5 min.
2) Handlar en jättepåse plockgodis och en påse vinägerchips.
3) Sätter sig i soffan och tillbringar hela kvällen där, ätandes allt onyttigt!
4) Inser att kvällsmat kanske hade varit bra, men tänker att va bra, då kan jag äta den imorgon istället!

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Men - har du verkligen inte lärt dig NÅGONTING????? Ont i halsen?? Då tränar man INTE!!!!! Det är då sån där hjärtmuskelinflammation kan slå till och man faller DÖD ner!!! Du kan väl för fanken hejda dig med att utmana ödet till du möter krokodilerna i Miami människa!!! *suckar tungt*
;-)

Jessica sa...

Hmm.. är du i maskopi med min moder?? :)