lördag, februari 21, 2009

Missförstått monster i hockeymask

Igår var jag på bio med Emma o Ida! Vi såg Friday the 13th. Ja en ny version. Och trots att man visste vad som skulle hända och var jätteförberedd på alla skrämselmoment kom jag ändå ut från bion med bröstsmärtor och magsår. Magsåret kan ha berott på all godis och popcorn jag i panik tryckte i mig. (Ingen slår dock Ida som fullkomligt grävde ner sig i stolen och godispåsen när det var för otäckt haha!)
Men ingen Jason i min lägenhet när jag kom hem, det var ju bra!

Tränat idag, på en lördag!! Och nu äter jag upp godiset som blev kvar från igår hehe..
Ikväll blir det Party med stort P!

Jag bemästrar snart alla underlag med min cykel. Längtar dock mycket tills mina växlar ej längre är frusna på trean..

3 kommentarer:

Tizzel sa...

Här slänger jag in en pek-pinne.... AKTA DIG för att cykla på vinterunderlag!!!! Du minns väl vad som hände mig?? Det vill jag INTE du ska råka ut för!!!
Men ha det för all del så trevligt på partajet! :-)
(Har besökt dina päron idag! Fina semlor där du!!!)
Kram!! :-)

Jessica sa...

Tur att du inte såg min färd hem i natt då..

Tizzel sa...

Men....??? Vad är det som har hänt???
Du har väl inte försökt efter-apa min vurpa hoppas jag!!!!!
Är du ok???
KRAM!