söndag, januari 04, 2009

Herregud, solsken?? Man tror ju inte det är sant! Gick runt sjön på förmiddagen, vet inte om jag är paranoid eller om min mössa är extremt intressant, men jag lovar, ALLA tittade på mej! (min mössa är turkos och jättestor..)

Hade en jättemysig julafton, en tomte och en tomtenisse kom på besök. Jobbade juldagen, på kvällen tog jag igen för snappsarna jag missade dagen innan.. imponerande hur snabbt man kan supa till det när man inte ätit så mycket! Att man sedan blir uttvingad i den hemska jordkällarn med mördarspindlar är ju ganska eeeelakt! Jag tycker nog att ölen och tonicen hör hemma inomhus och inte ute i dödsspindlarnas palats. Och vem radar upp TOMMA flaskor då? Tycker att mamman som tvingade ut en allt kunde gå andra gången men nej nej, längst in i jordkällarn skulle jag, med LIVET som insats!
Traumatiskt.

Firade nyår med tjejerna från jobbet, var hur kul som helst! God mat, god dricka och singstar. Två av oss sov hos den tredje, ville ju inte gå hem själv så vad ska man göra??
Pizza dagen efter och lite trött i ögat..

Sen har jag mest jobbat hela helgen och hela veckan, nu ledig vilket är mycket mycket skönt!
Och nu ska jag städa lite!

(hörs d att jag är på ganska gott humör för en gångs skull??)

2 kommentarer:

Anna Dora sa...

Vilken elak mamma du har som skickar dej att möta mördarspindlarna.... jag hade dött eller slutat supa det finns gränser även för mej!!!
Puss o kram

Fejken sa...

Sådan mor sådan dotter! ifs känner inte din mor men dig.. jösses va ja hade fått springa i den där källaren om ja firat hos dig!!! PUSSS