måndag, mars 02, 2009

Tondöv?

Tränat i hela två timmar efter jobbet idag! Duktigt stolt och det var så roligt oxå! Säker på att jag lyckades bränna bort hamburgaren från McDonalds som vi åt på hemvägen igår. Hoppas iaf.
Var även utanför McDonalds min kära systerdotter lite lätt spydigt (och totalts ovetandes om sin mosters förmåga att aldrig glömma någonting) talade om att ingen i hennes släkt kunde sjunga. Detta efter att jag då gått och sjungt lite.
Samma systerdotter talade även om för mig att om jag hade barn skulle de skämmas för mig om jag "håller på sådär" (jag sjöng ju bara lite vid matbordet!)
Jädra unge, så långt är det inte till jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha vilket underbart kommentar från systerdottern.
Vad duktig du är som tränad, jag är oxå säker på att hamburgaren är borta.
Kram Doris

Tizzel sa...

Hmmm... av barn och fyllon får man höra sanningen sägs det!! :-) Jag tror aldrig jag har hört dig sjunga, så jag kan själv inte utala mig i detta ämne. Du får tralla en liten trudelutt nästa gång vi ses! :-)