måndag, mars 16, 2009

Tuff helg

Har ju en vän som ska gifta sig i maj, en väldigt nyfiken och frågvis vän som har fiskat och fiskat efter information om när möhippan skulle äga rum. Så jag o Doris ordnade den helt enkelt så tidigt att hon inte alls misstänkte nåt! I fredags blev hon kidnappad, sminkad, vi stripaerobicade, bowlade, åt och lyssnade på Matz Bladhs. Se deras hemsida för foto från när hon fick stå på scen. Lyckat blev det, iaf sa hon det själv!

I lördags partajade jag med Doris, hennes syster, en till islänning och narkosfolk. I söndags mådde jag inte så bra. Enough said.

Puss och tack flickorna mina!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag dementerar att Mats Bladhs är mina nya idoler. Folk tror ju det nu...haha. Tur att det inte går att känna igen mig från bilderna från deras hemsida:-)