måndag, juni 15, 2009

Jodåsåatteee..

Jahapp, sådär lätt var det att bli kär i killar man aldrig kommer få. Eller killar, Hugh Jackman är ju gaaaaaanska mycket man.. Se Australia. Underbar film. Om inte annat bara för att få se en överjordiskt sexig man hälla vatten över sig. Värt att betala pengar för.
Och sen, fast det kan vara lite mer svårt för vissa att förstå, så är den nya Terminator-filmen sjukt bra. Jag älskar ju de första två, lipar alltid i slutet på tvåan, och denna var ascool! Och jag har en ny love, han heter Sam Worthington och honom är jag kär i. Han är veckans raket på min lista.

Hälsade på Doris i fredags tillsammans med Emma, vi dansade lite, hade skitkul som vanligt. I lördags var jag förkyld och sjuk och hemma, och i söndags hade vi det jättemysigt när hela familjen invigde våren! Eller sommarn då kanske.. Grattade storebrodern oxå, hela 40 år!

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Har sett Australia, och kan inte annat än att hålla med! Härlig film! Och ... för all del... visst var han fin, den där mannen..... *drömmer mig iväg*
Om du tröttnar på filmstjärnor tror jag fortfarande att jag har en date till dig!!! ;-)
KRAM!

Doris sa...

Denna scenen i Australia är bara för sexig, jag fick nästan hjärtstopp när jag såg den på bio. Jag är småkär i Hugh Jackman.
Tack så mkt för en trevlig kväll i fredags, jag hade oxå skitkul.
Hälsa Mattias
Puss o kram