måndag, juni 29, 2009

Man kan leka att man har semester

Ojoj vad tiden går när man har roligt! Förra veckan spenderade jag en underbar kväll på en väldigt kär väns balkong tillsammans med syrran (blev väl lite för dragen för mitt eget bästa men jaja..) En kväll satt jag och Ida vid sjön tillsammans med lite rosé, sedan ett tag på Lagerlunden med lite mer rosé. Och en annan dag spenderade jag på Evedal med Emma för att sedan dra till Halmstad till Niina och en alldeles underbar helg!
Jag ÄLSKAR Halmstad! Så härliga vänner, fester och uteställen, och stränderna!! ME LÖV!

Ikväll har vi varit på bio, såg Proposal, den var faktiskt riktigt rolig, och killen i filmen är mycket söt. Det är dom alltid. Som en liten knäpp på näsan liksom; haha sånt här kan du bara drömma om jessica! Ja det kan jag.

1 kommentar:

Tizzel sa...

Hej där Tjusing!
Har en liten svag känsla av att det KAN ha varit fler som blev lite dragna den där balkongkvällen.....
Du hade ju ändå den goda smaken att fortsätta nyttja sommaren fullt ut nu när det har varit så här underbart väder. Själv valde jag en mer udda variant att hylla värmen... jag la mig raklång med runt 40 graders feber i nästan tre dygn!!! Men - alla är vi ju olika!!! :-)
Kram på dig!