onsdag, juni 10, 2009

Regnregnregnregn..

Åh vilken rolig helg jag hade hos Niina i Halmstad! Party på fredagen, var väl inte riktigt meningen att det skulle bli så hårt men fan va roligt det var! Mindre roligt på lördagen men det tog sig! Guitarhero-oskulden är tagen, grymt roligt! Somnade fem på morgonen efter lördagens partaj. Nu har jag precis jobbat två nätter. Av någon anledning har jag blivit förkyld. Förstår ingenting?! Lite sprit och uppochnervända dygn har väl aldrig skadat någon??
Ledig denna helgen oxå, yay!!

2 kommentarer:

Tizzel sa...

Härligt att du har haft en skoj helg! Men förkyld är inte roligt att bli. Fast... det är väl inte annat att tänka i det här landet där det är bara kallt och blött hela tiden! Tacka vet jag Italien! Eller nåt sånt...
Hoppas på fint väder på min balkong den 22:a!! :-D Kul!!!!

Jessica sa...

Var det inte den 23:e?? Men jag kan 22:a oxå :)