lördag, maj 15, 2010

Lördagsregn

Sällan det regnar i denna stad.. lite vackert majväder hade inte varit helt fel men man får liksom vara glad så länge det bara är uppehåll!

Mitt öga blir verkligen bättre o bättre för varje dag, jag ser fortfarande lite halvknasig ut med en pupill som är större än den andra, men jag kör ju med sidbena nu så det är bara att låta håret hänga för det andra ögat liksom. Tyvärr är det ju det öga som jag ser med som då blir skymt, så resultatet blir att jag inte ser. Tunga problem så här på lördagsmorgonen..
Ska jobba idag och imorgon, sen helkonstigt nästa vecka, nätter och utbildning om vart annat. Men är ledig helgen sen så får ta sikte på den!
Kanske om det är fint väder kunde man ta sig till Evedal och lyssna på lite musik!

Ah, och om Marabous nya med polka ej är smakad, smaka den! (kokosen är oxå god, om man gillar kokos..)

Inga kommentarer: