onsdag, maj 05, 2010

Syfillis?

Det är ju helt otroligt vad bra jag ser idag! Jämfört med för fem dagar sen iaf.. Jag kan fortfarande inte se ens stora bokstäver på datorn, men alltså förbättringen är märkbar! Idag kunde jag jobba, ta prover och sånt utan att få ont i huvudet och utan att känna att jag lurade patienten lite in i en falsk trygghet..

Hoppas det blir bättre o bättre nu!

Dessvärre har jag fått väldigt lessna mungipor och efter att ha googlat en stund har jag kommit fram till att jag antingen har skörbjugg, järnbrist eller är stressad. Så nu äter jag bananer, proviva fruktdryck (svart vinbär) och har inte tränat idag (jag tror inte på Emmas diagnos som var gonorré) (och inte heller på marias förslag om att alla mina ögondroppar runnit ner över hela ansiktet och jag fått en allergiskk reaktion)

Inga kommentarer: