onsdag, juni 27, 2007

Det blir en lista.

Veckans:
Skolavslutning - Maja o Emil sjöng så fint så!
Fest - Midsommar (så var det d där med snapsarna... jag förstår inte!)
Mys - Båttur
Slit - Att få ner nämnda båt i vattnet!! (kanske hade träningsvärk överallt efter, gud vad jag slet!)
Bilfärd - Till och från Göteborg med Doris
Rädsla - När vi blev attackerade av Bandidos! (dom kunde ha attackerat!)
Platespotting - 006
Roligaste - Killen som var helt totalt dödsförskräckt i Balder på Liseberg (vi skrattade så det gjorde ont!)
Sötaste - Jättesockervadden jag tryckte i mig på Liseberg..
Konsert - JUSTIN! (vilken show!)
Hesa röst - Alla som kanske skrek lite på denna konsert hihi..
Sexigaste - SexyBack
Frukost - Ja, hotellfrukosten såklart.. (man ska inte äta tills man kräks jag vet, men kom igen)
Fråga - Behöver man bry sig egentligen?
Film - Kommer inte ens ihåg vad den heter.. (nästa gång väljer jag!)

Konstigaste - Har väl aldrig fått en puss genom takluckan på en bil förr.. :)

Låttext - Beyonce - Irreplaceable
You must not know about me
You must not know about me
I could have another you in a minute
matter fact he'll be here in a minute - baby
You must not know about me
You must not know about me
I can have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable
SÅ BRA! (har inte upptäckt denna låten förrns nu, jag är lite sen)

Alltid så skönt att få komma hem till Ör när man känner sig lite nere o behöver lite uppmuntran! Jag är ju nervös inför Norge, inte alls på samma sätt som när jag åkte till Sydney, vet inte varför det skulle va värre denna gången.. börjar väl bli gammal.
I alla fall.. jobb i Växjö hela helgen, hoppas det blir lugnare än förra veckan!

Kolla in Doris blogg för fina kort förresten!

Inga kommentarer: