tisdag, juni 19, 2007

Vilken rolig 100-årsfest i lördags!! Tjejerna hade fixat o ordnat allt jättebra, vi kollade på gamla kort, käkade och lekte. Såklart. Här passar det ju sig då utmärkt att bara lite sådär i förbigående nämna att MITT lag (Spice Girls, jag fick den tvivelaktiga äran att vara Scary Spice med motiveringen att jag var enda tjej i laget...) vann hela skiten! Oh vad jag hoppade säck o sprang irländsk julafton o allt vad d nu var man skulle göra! Sen partajade vi ju o dansade som sig bör. 25-30 pers tror jag och det var superkul att träffa alla igen! Kort kommer snart!

Har nu jobbat 18 timmar på intaget... riktigt jobbigt för självklart var det ju asmycket att göra, men jag är ju som jag är o tycker det är jättekul när jag har att göra. Har kanske aldrig varit så trött som i morse dock.. Somnade innan jag ens lagt ner huvudet på kudden! Två nätter till sen är det midsommar (nu vet jag t.o.m. vad jag ska göra då liksom, det blir bara bättre o bättre!) och därefter en liten lyxresa till Göteborg och JUSTIN! Ser kanske omotiverat mycket fram emot detta men jag o Doris kommer ha sååå kul!

Självklart har det varit fint väder idag när jag har sovit.. Hoppas det blir fint till helgen!
Oh nu kom mama o papa hem, not lonely any more! :)

PUSS!

Inga kommentarer: