söndag, juni 03, 2007

Nu har jag jobbat på ortopeden oxå, brutna ben överallt liksom. Men det gick bra, tror jag.. Man vet ju inte vad man har missat när man inte kommer morgonen efter och får en utskällning av nattsköterskan.. Natten innan jobbade jag på intaget, kul ställe! Kunde tänka mej att jobba där faktiskt. Konstant alltså.

Idag har varit en djurens dag. Det första som hände var att jag stod i duschen, helt fridfullt, och plötsligt blir det värsta uppståndelsen utanför, jag blir utropad "kom skynda dej!!" jätteentusiastiskt. Jag kastar mej ut, slänger på mej handduken och förväntar mej ett urgulligt rådjurskid eller något liknande. När jag kommer fram till mamma säger hon: var beredd på att det är otäckt nu.. Va... Och vad är det dom visar mej??? Världens största monstergeting!!! Jättelycklig man blir liksom!! (för er som inte vet det råkar getingar tillhöra min största skräck) Tack för det mardrömsupplägget!

Nästa projekt för dagen, förutom äta på ängen med familia, har varit att mata två små talgoxeungar med diverse ihjälslagna insekter. Gud så sööööta!! Men nu är dom döda. Vi försökte i alla fall..

Fotboll igår, vilken match, inte bra för mitt hjärta!! Elmander favorit, Chippen oxå såklart, Ljungberg är ju bara för het för att vara sann! Zlatan e Zlatan, men han har dalat på listan efter hela flickvänskaffabarngrejen. Inte populärt!


Hoppas på fortsatt sol så jag kan få en liten solbränna..
P.S ni kollar väl på min innelista ibland oxå, jag ändrar faktiskt där ibland ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman. Nu har jag bara en vecka kvar av min semester=( Vi ses snart
puss o kram
Doris