söndag, maj 27, 2007

Ja, p.g.a att jag var så upprörd så glömde jag ju skriva vad för slags lista detta var och vart jag hittat den.. här kommer det:
Det är Ylva Ulfsdotter Eriksson, sociologiforskare vid Göteborgs Universitet, som i sin doktorsavhandling "Yrke, Status & Genus" rangordnat hundra yrken efter hur statusfyllda de är, rapporterar Dagens PS. Hittat på dinapengar.se

Mycket party har det blivit, har haft riktigt roligt oxå! Schlagerbaren + Jessica = sant!

Såg Pirates of the Caribbean - At world's end i fredags, vilken underbar film! Och vilken underbar pirat, jag säger det, Kapten Jack Sparrow och jag i solnedgången...


Har inget mer än ett kvällspass i Växjö inplanerat denna veckan, hoppas dom ringer så jag får jobba lite.. tjäna pengar till planerade resor!

Dröm sött! Mina drömmar går i rosa ;)

Inga kommentarer: