onsdag, maj 16, 2007

Jag sov till fyra idag.. hehe.. sov jättegott! Hade en liten traumatisk upplevelse innan jag somnade i morse dock.. Brukar vika upp täcket sådär fint på kvällen så att det ser riktigt inbjudande ut när jag kommer hem på morgonen. Tja, igår när jag skulle lägga mej hade jag med lite rostat bröd, placerade mig i sängen o la på mig täcket. Bara för att upptäcka en stor svart spindel mitt på min mage!!! Jag bet ihop, lyckades att inte kasta mackorna all världens väg, och efter lite turbulens med diverse tidningar, skor och papperskorgar lyckades jag eliminera varelsen. Jag vet inte om den lever eller inte, men den ska enligt mina beräkningar befinna sig under papperskorgen.
Nåväl.

Haft en ganska lugn natt, den är inte slut ännu, tre timmar kvar, men hittills får den godkänt!
Spelar ett spel på nätet som går ut på att slå vättar i huvudet med en hammare. Klockan är halv fyra på morgonen så det blir inget TP precis...


Rätt svar på gårdagens fråga hade Kusin Vitamin-Lin(a) :D Grattis önskar Jessica Blogg AB.

Dagens fråga: Vilken film? "Hemma är där man precis satte sig!"

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Svar på dagens fråga: Är detta inte från Lion King? Timon och Pumba säger detta till Simba!!!

Kram
Doris och Maggi