fredag, maj 11, 2007

Får väl göra som alla andra och blogga om Schlagerfestivalen... Jag kollade lite här på jobbet (natten har börjat lungt) och hann se snabbgenomgången oxå. Så jag skrev ner dom låter jag tyckte var ok o som jag trodde kunde gå vidare. Tre rätt hade jag. Så alla som röstat har ju helt enkelt alltså röstat fel. Tyckte Island kunde gått vidare. (får jag en extra drink nu Doris?)
The Ark vinner nog inte, men jag tycker deras låt är hur bra som helst. Sen gillar jag Finland! Men heja Arken!!

Sovit så gott idag, det är verkligen hur gott som helst att krypa ner i sängen efter ett nattpass, man bara vet att nu ska jag soooova! Sen fördrev jag tiden på ett café, en och en halv timma satt jag där, hade med en bok, och drack alldeles för mycket té. Träffade Jakob oxå (kompis)
Västervik är en trevlig liten stad med många äppelträd som ser så fina ut nu när dom blommar!

Frågan är om vi någonsin kommer få reda på om det finns intelligent liv utanför jordens gränser..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får en stor extra drink. J
ag håller med dig om Schlagerfestivalen, jag tycker att den ska döpas om till Östeuropa/Balkanfestivalen :-)Island fick mina röster igår (såklart) tyckte att den Isländske Marie Lindberg skulle vidare.
Vad var detta från Lettland, gubbar i jeans, kavaj och höga hattar.....